Wij kunnen mooi praten

maar wat vinden
mensen zelf?

Tevreden kopers zijn de beste verkopers. Klinkt wat cliche, maar het is echt zo. We geloven absoluut in onze bedden, maar houden er niet van om je met grote woorden en mooie superlatieven te overtuigen. We laten de CAPAS klanten graag het woord doen, dan mag je zelf oordelen. Heb je zelf een ervaring met CAPAS die je wilt delen of heb je een vraag/opmerking voor ons? Laat het ons horen, we zijn benieuwd!

Klantervaring

‘geen last meer van vermoeide benen’

Hanneke van dam

We waren op zoek naar een bed van goede kwaliteit dat jaren meegaat

Ik zag CAPAS al een tijdje langskomen in advertenties en de stijl sprak mij heel erg aan. Mijn man en ik waren op zoek naar een bed van goede kwaliteit dat jaren meegaat. Daarom hebben we een bezoek aan de CAPAS-showroom gebracht, waar we heel leuk zijn geholpen door Wilma. We hebben van alles kunnen proberen en bekeken en we kregen zelfs stalen mee om te kijken of het thuis mooi stond bij de muur. Het zijn supervriendelijke mensen bij CAPAS! De lattenbodem is ergonomisch ingesteld op de lengte van mijn man (2,1m). Ook hebben ze de lattenbodem later nog in de juiste stand gezet voor mij, zodat ik geen last meer had van vermoeide benen. De hulp is dus heel persoonlijk en op maat. We hebben geen standaard bed, juist omdat het speciaal voor ons is gecreëerd. Zo hebben we allebei een apart matras en is ons dekbed van wol dat zich aanpast aan je temperatuur, heel fijn. We slapen er heerlijk in!

Klantervaring

‘geen rugpijn meer en we slapen heerlijk’

Gertrude

De stijl van de bedden en ombouwen sprak me erg aan

De stijl van de bedden en ombouwen die ik zag in een advertentie spraken me erg aan. Nadat ik contact met hen had gezocht kwamen ze thuis langs en ik hoefde dus niet helemaal naar Ochten te rijden. Thuis legden ze uit hoe het allemaal werkt en welke materialen ze gebruiken. Dat gesprek voelde heel laagdrempelig en prettig. Ik vond de service erg goed en toegankelijk. Ze hebben het bed zo snel mogelijk gebracht, zodat het op tijd was voor mijn bevalling. Bovendien hebben ze nog een extra kussenvulling opgestuurd. De eerste kussens waren te dun waardoor ik nekpijn kreeg, dat is nu verholpen. Het oude bed gaf mij ook pijn in de rug en schouders, ook dat is nu voorbij! En een groot pluspunt: alle natuurlijke materialen zorgen ervoor dat je niet zweet in dit bed. Ik slaap dus weer lekker!

Klantervaring

‘Een leuke klik en echt een goed verhaal’

Annemarie Theunissen

Ik zag het en 't was precies wat ik wilde!

Op Facebook zag ik een advertentie langskomen van CAPAS. Dit was een foto van een bed met een prachtige ombouw. Dat was precies wat ik wilde! Samen met mijn zus ben ik een kijkje gaan nemen in de showroom, waar ik professioneel geholpen werd door het personeel. We hadden een leuke klik en het verhaal was goed onderbouwd. Uiteindelijk heb ik daar gelijk een bed samengesteld. Ik vond het fijn dat er goed werd meegedacht. De ombouw moest nog worden gemaakt, waardoor de levertijd daarvan wat langer was. CAPAS leverde wel alvast het matras, de lattenbodem, het dekbed en het onderstel. Zo kon ik alvast slapen op mijn nieuwe bed. Zeker het wollen dekbed vind ik heerlijk liggen! Ik ben super tevreden met CAPAS!

Klantervaring

‘We slapen weer heerlijk, en zonder rugpijn’

Aline hak

Het contact voelde echt ​​​​​​​heel
relaxed en niet opdringerig

Omdat ik af en toe last had van mijn rug, heb ik wel een aantal keer gedacht aan een nieuw bed. Ook mijn man heeft regelmatig een pijnlijke rug. Wij dachten dat ons oude (en vertrouwde) bed nog in prima staat was en waren daarom verder niet op zoek gegaan naar een nieuw bed. Totdat CAPAS bij ons langskwam, na een gesprek op een winterfair. We besloten n.a.v. dit gesprek om naar de showroom te gaan om matrassen te testen. Ik had daarbij niet verwacht dat we ook echt een ander bed zouden kopen. Toch hebben we gekozen voor een goede nachtrust en een nieuw bed gekocht. Ons oude bed was bij een grote beddenzaak gekocht en dat voelde toen als een goede aankoop, maar de service bleek na 2 jaar veel minder dan de verwachting die gewekt was bij verkoop. Het contact met CAPAS voelde heel relaxed en niet opdringerig. De service was na aankoop bovendien ook super goed. Mijn man bleek achteraf voor zijn rug geen goed matras gekozen te hebben. Toen we dit melden regelde CAPAS heel snel (nog dezelfde dag) een ander matras voor hem. Henk, de chauffeur, ruilde onvermoeid de matrassen om en had zelfs nog een paar draadloze afstandsbedieningen bij zich omdat hij dat prettiger voor ons vond. Wat een kanjer, echt grote klasse! Wij zijn er super blij met ons nieuwe bed, slapen weer heerlijk (zonder rugpijn!) en de ombouw met hockers maken het bed helemaal compleet!

Klantervaring

‘Veel keuze
en een goede, snelle service’

Familie Verweij

De hulp voelde heel persoonlijk,
ze denken graag mee en werken
ook nog eens duurzaam

“We waren al een tijdje op zoek naar nieuwe matrassen voor de kinderen en een nieuwe omtrek voor ons bed. Een advertentie maakte ons enthousiast om een kijkje te nemen in de showroom van CAPAS. Daar zijn we ontzettend fijn geholpen door Albert. Hij wist een leuke sfeer te creëren en bovendien voelde de hulp heel persoonlijk. Wij vonden het fijn dat CAPAS veel keuzemogelijkheden heeft en hele goede en snelle service levert. CAPAS denkt graag mee en werkt ook nog eens duurzaam. Ons oude bed is bijvoorbeeld verkleind en gebruikt voor het nieuwe bed van onze kinderen. Ook een belangrijk pluspunt: onze nieuwe CAPAS bed is wat groter, dus de kinderen kruipen ‘s ochtends gezellig bij ons in bed. Daar hebben we nu alle ruimte voor!”

Klantervaring

‘geholpen tot in de kleinste details’

Elza Reemst

Zonder het te vragen nam de
monteur de tijd om het bed zo aan
te passen dat het goed aansloot

“Ik heb een hele fijne ervaring met mijn aankopen bij CAPAS. Ons vorige bed was te klein en we waren daarom op zoek naar een beter exemplaar. CAPAS hielp ons al vanaf de eerste afspraak tot in de kleinste details. Zo zijn we bij het leveren van de spullen vakkundig geholpen door de monteur. We hadden onze ombouw ergens anders gekocht en de lattenbodem van CAPAS bleek niet meteen te passen. Zonder te vragen nam de monteur de tijd om het bed zo aan de te passen dat het goed aansloot. Bovendien was het geen probleem om mijn eerste kussen te ruilen voor eentje die wel goed bij mij aansloot. Ook is het bed na een paar weken opnieuw gesteld omdat we niet helemaal lekker lagen. Na deze actie lig ik top en voel ik mijn rug niet meer. Ik ben dus heel tevreden dat ze de tijd voor ons namen en hebben meegedacht totdat alles helemaal perfect lag.”

Klantervaring

‘je krijgt écht waar voor
je geld’

Stef & Connie Middelkoop

Tijdens de beurs in Gorinchem viel ons de verzorgde stand meteen op

We zouden eigenlijk voor een ander merk gaan, maar de mooi opgemaakte bedden en het leuke gesprek met een van de medewerkers deden ons besluiten om voor CAPAS te gaan. Enige tijd later kwam een van de verkopers bij ons thuis op bezoek. Hij liet alle mogelijkheden zien en gaf helder antwoord op onze vragen. We waren daardoor snel overtuigd en kochten diezelfde avond nog het bed. Ook de service is goed voor elkaar bij CAPAS. Afspraken worden keurig nagekomen en om zeker te zijn van de juiste keuze biedt CAPAS 90 nachten probeertijd. En ja, ze blijven terugkomen tot je perfect ligt. Uitstraling, kwaliteit en service: CAPAS heeft het allemaal. Je krijgt echt waar voor je geld!”

'Zeer goede service en een perfect product'

'Wij slapen nu alweer 4 maanden op het bed en zijn zeer tevreden. Het bed wordt geheel afgesteld op de juiste lighouding...' Dit is zomaar een van de reviews die we gekregen hebben. Onze klanten geven CAPAS gemiddeld een 9.0 en daar zijn we best een klein beetje trots op!

Bel (085) 040 9090

En maak een afspraak
Welkom aan de Industrieweg 29a in Ochten. Let op: onze showroom is geopend,
maar i.v.m. het coronavirus enkel op afspraak te bezoeken.

Wil je meer weten?

Gratis brochure

In deze brochure tref je een overzicht aan van onze collectie en materialen, vergezeld met een prijslijst. Vraag hem gratis aan, dan ontvang je 'm digitaal!