90 nachten
proefslapen

zeker van je koop

comfortabel slapen?
niet té snel
beslissen.

Een derde deel van je leven breng je op een matras door. Wel fijn als dat dan een beetje comfortabel kan. En buiten dat: een matras kost net wat te veel om daar in een uurtje over te beslissen, in een showroom met een vriendelijke – doch dringende – verkoper aan je zijde. Een goed bed, daar zouden wij een paar nachtjes over slapen.


Als je last hebt van rugpijn of andere lichamelijke klachten is het verleidelijk om snel-snel een nieuw matras aan te schaffen. Begrijpelijk. Maar snel-snel is niet altijd verstandig. CAPAS levert wel snel – als het moet dezelfde dag nog – maar met onze probeertijd van 90 nachten bescherm je jezelf tegen overhaaste keuzes. Jij moet, net zo goed als wij, overtuigd zijn en geen spijt krijgen van de aankoop.

100% tevreden.

Als je niet voor honderd procent tevreden bent, voorzien je van een aangepast matras, net zolang totdat je tevreden bent. Ondanks dat niet voor de volle 100% tevreden? Dan laat je ons dat na 90 dagen weten. We halen je matras weer op en je krijgt het aankoopbedrag terug. Betaal je alleen de servicebijdrage van €100,- voor het leveren, gebruiken en ophalen van het matras. Deze garantie geldt alleen voor het matras.

10 jaar garantie.

Ook als je binnen die 90 dagen slaapt als nooit tevoren, kan er daarna iets gebeuren waardoor het matras of het bed niet meer voldoet aan wat je ooit heb aangeschaft. Daarvoor hebben we garantie: 10 jaar op matras én op lattenbodem.

weergaloze service.

Hadden we het al gehad over onze eigen servicedienst? Die is echt weergaloos. Dat begint al bij het advies aan huis. Maar ook na levering nemen we indien gewenst ook je oude bed en matras mee en maken we je slaapkamer schoon (dat laatste doen we trouwens standaard).