Extra's - vinden
we standaard

Goede bedden, goede service

Wij noemen dat afspraken nakomen, zo simpel is het.

Zeker van je koop?

Probeer je bed gewoon
eerst 90 dagen

Een goed bed, daar zouden wij een paar nachtjes over slapen. Daarom mag je een CAPAS bed 90 nachten proberen.

weergaloze
service

Waar zullen we afspreken?

Geen zin in of tijd voor een ritje naar onze showroom? Komen we toch bij u langs. Wij hebben een compleet ingerichte rijdende showroom. Bel ons en wij komen. Waar ook in Nederland.

Bereikbaar tot 09:00 's avonds

Wij zijn op werkdagen bereikbaar tot 9 uur 's avonds. Bellen, mailen, whatsappen: maakt allemaal niet uit. Als we maar contact hebben toch? Sowieso reageren we binnen 24 uur op je e-mail (maar vaak veel sneller).

We komen het bed persoonlijk brengen

Een van onze eigen medewerkers komt het bed bij jou brengen. In de slaapkamer (dus niet voor de deur – zoek het verder maar uit). We leveren het bed kant-en-klaar af, afgesteld en wel.

en laten alles schoon achter

Als we je bed komen brengen nemen we indien gewenst ook je oude bed en matras mee en we maken de vloer van je slaapkamer weer mooi schoon (dat laatste doen we trouwens standaard).

en garantie?
ja, zeker

100% retourgarantie

1. Ben je na die 3 maanden nog niet tevreden over je matras? Dan halen wij deze kostenloos bij je op en krijg je jouw geld terug.


2. Wil je binnen 3 maanden na aankoop een hardere of zachtere matras, omdat het niet lekker ligt? Dan doen wij kostenloos een kernwissel bij uw matras.


3. Ligt het kussen niet lekker binnen 2 weken na aankoop? Wisselen we kostenloos uw kussendikte.

100% fabrieksgarantie

Omdat wij het volste vertrouwen hebben in de producten die we leveren geven we 10 jaar garantie op onze matrassen en op de lattenbodem. Standaard.

100% servicegarantie

We hebben intussen heel wat ervaring, zodat de afstelling van je bed vrijwel altijd in één keer goed gaat. Lig je toch nog niet helemaal lekker? Dan komen we langs voor een extra fijnafstelling. Gratis en zo vaak als je wilt.* Hoef je daar niet wakker van te liggen.

* Ook als je het bonnetje kwijt bent.

en onbeperkte instelservice

van de bodem

Naast alle bovenstaande service, hebben we nog iets: mocht je bed toch niet lekker liggen - ook al is het na een jaar - dan kun je ons gewoon bellen en stellen wij de bodem opnieuw in. Bijvoorbeeld bij een zwangerschap, dan verandert je lichaam en kan het zijn dat de bodem opnieuw ingesteld moet worden. Dit doen we ook kosteloos. Dat noemen we service.

Wil je meer weten?
Gratis brochure
In deze brochure tref je een overzicht aan van onze collectie en materialen, vergezeld met een prijslijst. Vraag hem gratis aan, dan ontvang je 'm digitaal!